Freeeeedag!

Fyfan va skönt att det är fredag, förutom att jag ska på någon slags intervju för bemanningen i hulstfred
och ska jag vara helt ärlig så är det inget jag ser fram emot. 8 mil fram och tillbaka från gullringen.
NJAAAE! Skulle inte tro det. Men iaf vi får se om jag är aktuell efter de fått veta att jag flyttat :) haha.

Mellan jobben igår på Kvill och Vidala så fikade jag med myran :)
Mycket trevligt och det va ett tag sen. Men det känns inte som om vi ska äta bauegtterna mer.......
iaf inte på några dagar ;) dom är ju sååå goda.
Efter fikat så gick va på stan lite, inte för vi handlade så mycket, men smink blev och det behövdes :)
Sen hjälpte jag my att panta lite (mycket) vid åbro. Man samlar ju på sig en del, tro mig jag vet.

Kolla bara i källaren hos tom!!

Hatar denna vinter alltså. Man kan ju knapt jobba en dag förens man kommer hem och det är 14-15 grader i huset!!!!! ÅH jag blir så trött!!
Elin får komma hit så vi kan få in lite ved, jag är inte så bra på sånt :) hah.

Ska se så det är finns varmvatten nu, men troligtvis INTE!!


Puss& hej
//




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback