Bilder från renoveringen :)

Nu kommer äntligen bilderna från renoveringen. Hur jobbigt är det att lägga upp dom egentligen? Tydligen väldigt jobbigt om man heter Johanna Carlsson :)

Tapetsering :)




Tom arbetar och jag tar kort :)



Han är duktig min man :)



Ser inte riktigt ut att vara på humör tycker jag :)




Tänkarn :)


Första på fondväggen :)





:)




Tom & Peter håller på med golvet :)



KLART!!! med lister och allt :)


IGEN :)





Nu är det bara att inreda det och det ser jag fram emot, verkligen!
Man måste ju bara hitta rätt saker till det med. Som man trivs med och så.
Att det ska vara så svårt liksom!!!


Dags att dra :)


//      Johanna,




Kommentarer
Elina

Åhh så fint ni får det carlsson :) Hoppas du triivs med att bo i V-by kommun ;) PUSS

2010-01-20 @ 22:29:10 | http://lindqvistelina.blogg.se/
carlsson

jaadå det hoppas jag med och det kommer nog bli bra :) du får komma hit någon dag ju :D

Jag är asaballa nöjd :D

2010-01-21 @ 16:43:10 | http://foolishgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback