12 januari 2010

Har varit sjukt dålig på att uppdatera bloggen och har fått skäll att jag varit dålig på att skriva :)
Såååå nu är det väl dags. lite bilder ska upp med, men det får bli en annan gång för idag blir det inte.

Har iaf börjat jobba på Vidala nu på konvaljen gick bredvid igår och ska gå idag med.Onsdag och torsdag ska jag gå bredvid på blåklinten så får vi se vad det blir sen :) men jag trivdes som sjutton på den avdelningen så det ska nog inte vara några problem. Så himla glada och välkomnande personal så det finns inte alltså. Kommer bli kul :)

Andra planer jag har är att ev läsa upp matte B om jag får det. Är ju godkänd men det va ju med nöd och näppe. Ville bara se att jag kan klara det utan att ligga på gränsen liksom. men det är väl inte riktigt säkert att jag får läsa upp det eftersom jag är godkänd så man vet ju aldrig, men man kan ju ringa och kolla liksom.
Är iallafall sugen på att plugga vidare, vissa dagar mer än andra :s
Men å andra sidan vill jag ha jobb, vill inte gå som timvikarie hela tiden heller. Man vill ju kunna leva ett normalt liv när man flyttat hemifrån :s
men man kan ju å andra sidan söka jobb inom något annat än inom vården.
Jag är väl inte bunden även om det underlättar en del. Men jag hoppas ju på att kunna få vara kvar på Kvillgården psyk ju för det är ju där jag vill vara :)


Städa och diska är vad jag ska göra idag innan jag börjar jobba klockan fyra. Kuul dag eller inte, men vad gör man inte liksom :)
Blir inte mycket gjort här hemma när jag jobbar om man säger så. Såå så får det bli.
Dessa karlar alltså! hiiii


anyway ska dra mig nu och göra nytta :)
Hoppas IDA ERICSON I DJURSDALA ÄR NÖJD NU :)



Pouus




Kommentarer
Anonym

wwwuuhuuuu;) nöjd är bara förnamnet:) bra clason!

2010-01-12 @ 18:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback