two days :)




Heeejsan alla :)

igår va det alla hjärtans dag och älsklingen hade fixat med biobesök och inna restaurang, men inget va ju öppet så det fick bli pizza :s menmen det gör inget, han försökte ju iaf. Tack sötnos!
filmen vi såg va FARSAN, jag tyckte den va skiiiiiiiiit rolig alltså :) hah,
va jag garvade alltså!

idag har jag jobbat och det va rätt så skönt, men trött va jag eftersom jag va tvungen att tanka bilen innan för tom har ju lånat den och som vanligt finns det ingen bensin då :s hah,



nu är det endast två dagar kvar tills jag är 20  och sen är det bara att förbereda festen.. kulkul!
men på onsdag kommer mamma & pappa med syster, mormor och farmor.
Sen kommer toms föräldrar med :) trevligt. ska baka något imorn till dom tänkte jag eller om jag gör det på onsdag imorn blir det nog städning på schemat :)


nähe nu ska jag elda och invänta 2½ men :) yeei'





puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback