Tuesday

Det är tisdag och min underbara sovmorgon blev inte lång. Resursen ringde och jag fick hoppa in och jobba 7-12.30 idag :) är inte så speciellt ledsen för det så det gör mig inte så jättemycket.
Imorn ska jag jobba natt på demensen. Skönt, det va ett tag sen jag jobbade natt faktiskt så det ska bli skönt :)

Igår va ju marie och jag som sagt i Linköping och fick inte in bilderna på skorna nu, men nu så :)

DOM?






ELLER DOM?




Skit svårt. Har ganska stor lust att beställa båda (a) haha.

Köpte även en skiiiitsnyggtröja på Gina Tricot med. En färg som nog många har svårt att se mig i :)






Har även tagit lite bilder på det fina sovrummet :)
Har sovit hur gutt som helst i natt i det....









Snart kommer Ida på lite fika och MASSA snack :)
Det gillas och så va det suuuuuuuuper länge sen jag såg henne med :)


Skriver sen eller imorn :)


Heeeeey..




Kommentarer
EDA

weeehuuuu;D

2010-02-02 @ 20:38:23
Elina

Fint nu fått det carlsson!! MÅSTE komma till dig snart :D

2010-02-03 @ 11:38:47 | http://lindqvistelina.blogg.se/
Carlsson

Ida: Yeeeei, kom snart tillbaks :)



Elina: Jaaa jag är suuuuuuper nöjd :) Kom snart :p

2010-02-03 @ 12:17:43 | http://foolishgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback