Tröttertjej!




Har jobbat natt på kvillgården i natt och jag skulle bara sova till elva tänkte jag, men hade visst stängt av alarmet och sov till halv två istället. Kommer nog INTE kunna sova inatt, menmen!
Det är bara och gilla läget :)
Natten gick iaf bra och vi fick ju varsin semla carina & jag, det va gott så där på småtimmarna.

Jag måste verkligen diska, men jag orkar inte :s
en diskmaskin tack! ge miiiig! tom funkar inte riktigt som min diskmaskin!


en dusch, sen in till stan till toms jobb och se vad de sysslar med, fixar väl bussen antar jag.
tar med mig hunden så han får leka av sig, han tycker det är så roligt. sööötisen.

Lekt lite i snön idag med lilla vovven :)




Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback