snösnö och åter snö!



tjaaaao '

har min "lediga" dag idag! eller arbetslösa dag kanske.
jobba sen i fyra dagar i rad. och sen vet jag inte förens den 3 mars, en nattur..
rätt roligt ändå för jag har fått en del jobb nu i febaruari ändå.

jahaaaaa och 20 är jag nu, det som jag längtat efter så mycket och NU? .... eh....vad ska man nu se fram emot, pensionen?  bara några sidär 45 år kvar!

tom ringde och väckte mig idag vid halv elva :s jag hade satt klockan på 8.oo för jag tänkte att jag skulle upp tidigt för att fixa iordning här i huset menmen så kan det gå. och istället för att bli ganska så pigg så blev jag jääääävligt seg istället :s


syns inte så bra på bilden men ragge ligger upp med huvudet mot väggen och sover :)
sööötis



puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback