Linköping!

Har varit i Linköping idag med Marie och barnen. Mycket trevligt och mysigt och gå i affären.
Speciellt när man var på IKEA och handlade till nya sovrummet :) tihii. Skulle köpa en taklampa med men hittade ingen som föll mig i smaken precis, men en lampa i fönstret hittade jag iaf och den va suuuper fin :)
Herrn i huset hjälpte mig att sätta upp den och sen gardinstången så nu har vi äntligen gardiner också :)
Jag är suuuuuupernöjd. Bilder kommer att komma inom kort. Typ imorn kanske:)

Efter IKEA gick vi till skopunkten och provade skor i någon eller några timmar :)
Köpte inga för jag hade beslutsångest, men jag tänkte att jag ändå kunde beställa dom så jag är inne nu och kollar lite, men kan ändå inte bestämma mig :s

Tänkte lägga ut bilderna på dom, men det gick inte :s

Herrn i huset har gått och lagt sig eftersom han ska va i vimmerby klockan fyra så förstår jag honom, stackarn.
Själv sitter jag här och tittar på CSI New York, spännande idag och har inget annat vettigt för mig så. Sova kan jag inte göra nu. Hade lagt mig i sängen om det bara funnits kanaler uppe i det nya rummet :(
Men det kommer nog inom kort hoppas jag på.

Gotta go :)

Heeeeey.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback