en slööö fredag!



heeeej!

natten på kvillgården gick kanon och halsen börjar bli bättre nu, skönt är väl det.
feber hade jag bara en dag och det va tur det :)
jag har fortfarande inte varit på systemet än, men det får bli imorgon innan tom & jag drar till storebro och förbereder för kalaset! kommer bli sååå kul ju!

imorse så kom jag inte upp i backen med bilen för snöhelvetet! nu börjar jag bli såååå trött på den alltså! testade nog 500 gånger.
tills jag sen gav upp och parkerade vad ica och gick hem lagom fullpackad och trött.
det värsta var att att en som bodde på gatan var ute och skottade, men inte fan hjälpte han mig. han kunde ju tagot bort snön, sandat eller va fan som helst, men nejnej utan jag backade lugnt och sen åkte jag till ica.
När jag sen kom gående på vår gata igen så jag har han skottat precis utanför, PRECIS DÄR JAG KÖRDE FAST!!!!!

gubbjävel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


fan näe nu ska jag ta och duscha och sen ta det allmänt lugnt i min ensamhet denna fredagkväll :)


btw va i hulstfred hos frissan och fikade med bästatse myran, alltid lika trevligt. dock va vi på hultsfreds fik. INGET VIDARE!!! tacka vet jag kerstins i vimmerby..


puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback