en rubrik kanske?




heejsan allihopa.

Idag blev det en tidig morgon för mig och hunden, för kvart över nio hade vi tid hos veterinären. det gick faktiskt mycket bra. han satt näranära intill mig och skakade jättemycket, lilla sötisen! men sprutan och det gick jättebra.

nu har tom, peter & jag kört ved i 2½ timma och ragge lekte i snön. det gillade han mycket. nu är han en trötter gubbe som ligger och sover.
en gnällig gubbe va han när tom & peter åkte.  :)

tom skulle till garaget och skulle komma hem vid sex men det vet man ju hur det är det med det..
sen har han något på gång till söndag. då ska jag vara klar för att åka iväg kl: 15.00 (!)
please alltså, vad har han på gång, jag är ju ganska så nyfiken!


jobb imorn på demensen i storebro 8.30-17.30 :) 
 

den där klockan vill jag ha när jag fyller år :)
btw så är det 5 dagar kvar faktiskt!



pouss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback