9 dagar kvar :)

jaa okej, liiiite barnslig är jag, men jag ränkar ner. Vadå jag fyller ju 20 !!! GAAAH!
Festen kommer bli super, hoppas jag iaf! men så gott det går iaf.

Helgen spenderade jag, tom & ragge i hultsfred och mamms& papps.
Vi beställde mat på kinesen och åt hemma, mycket gott:)
Söndagen lekte jag & mamma med ragge i snön, trött som faan blev han, söötishunden!
Sen gick vi runt kloster också, men då va tom med då faktiskt.
Det va väääldigt skönt och gå där och ragge kunde springa lite löst och så.

Vi kom runt fem eller något och det va 11 grader i huset :s
Kaaaaaallt som faan!
Vi lagade mat och tittade på Wallander...


Idag så har jag gått en promenix med ragge och sen försökt att få tag i veterinär så va kan vaccinera ragge för det va ett tag sen. SLARVTOM!!!!
Men tom fick ringa nu så får se om vi får någon tid snart. Ska försöka ge mig på att ge hunden en dusch med :) kommer nog bli kul...
Tydligen så tycker han inte om det så vi får väl så hur det går :)

Nähe nu ska jag ta och försöka med en dusch med hunden :)



Pouss haj

//






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback