Västervik → Källviken :)


Igår va jag och tom i västervik på sjukhuset. Va på ortopeden och träffade en läkare. Han kolla och klämde på mitt ben och så. Han kom fram till att jag ska göra en titthålsoperation för det är troligtvis menisken eller främre korsbandet som fått sig en smäll  :( skulle fått en operationstid i handen men de hade inte en förens den 24e MAJ!!!!!!!! MAJ LIKSOM!!!! EN MÅNAD!! skjut mig liksom?!
Men jag fick ingen tid hon skulle kolla om hon kunde snabba på lite och jag får en tid innan...hoppashoppas!

Efter vi varit i Västervik åkte vi till Källviken för att kolla in husvagnen och kolla vad vildsvinen gjort med stället. Mamma och pappa har pratat om det, men man måste verkligen se det med egna ögon för att fatta hur det ser ut alltså :S helt sjukt!




ikväll kommer syster och hämtar mig vi ska in till vimmerby en sväng och kolla på cubus :)
kul att jag får något att göra för en gångs skull :)


poss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback