väntar samtal...


från vårdcentralen om sjukskrivning... igen!!
Min sjukskrivningsperiod går ut idag och jag måste förlänga det för än kan jag ju inte jobba :s
suck det är enormt tråkigt att gå hemma hela dagarna!!

En annan sak tror jag om jag visste hur länge jag skulle gå hemma. men just den här ovissheten!!
och tänk om de kunde sopa vägarna så man kunde gå till en busshållplats och åka buss till vimmerby så jag kan göra något men nejnej, det ska vara rullgrus!

Jaja, idag åker vi till norrköping iaf för ännu en helg i bussen. Denna gång är det folkrace! det är roligare med rallycross faktiskt... menmen. Den blev ju inställt den 1 maj så lilla tom har nog inte abstinens tror jag och ville köra denna helg också :)


näheee vad ska jag hitta på nu...disken antar jag :s


poss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback