Valborgmässoafton!


Hejsan :)

Idag är det Valborg och då är det fest. Så köttet har jag lagt i marinad så det ligger och gottar sig ordentligt tills ikväll :) Tom hade tydligen fixat så vi kunde åka taxi hem som tur är för jag kommer INTE orka att GÅ hem heller :)

Idag är det då ett år sen jag träffade tom för första gången :) skulle hit till gullringen på fest hos någon jag inte kände men åkte för att göra My sällskap. haha. Jag jobbade ju till åtta så när jag kom hit va typ ALLA skapligt fulla :D hahah.
Men kul hade jag ju, tydligt!


Nähe nu ska jag ta och dammsuga huset lite :) jag skjutit upp det hela veckan så idag är ett måste.
Sen disken med sen ska jag ta det lugnt för det har jag ju inte gjort nu i FEM VECKOR !! :)









poss!




Kommentarer
my

det var najs ;)

2010-04-30 @ 13:38:39
Johanna

SV: haha jaa det va naaajs :)

2010-04-30 @ 15:05:43 | http://foolishgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback