Valborg...



det är imorn ju och vad ska ni hitta på?
Vi ska till några i Låxbo det tar väl en kvart och cykla dit om man är normal i benet.
Men nu måste vi ev ta taxi pga att varken kan cykla eller kommer orka gå hela vägen med kryckor.

Man får väl unna sig som lillsyster sa :)

Sitter och fixar massa med det där med försäkringskassan nu och det är jobbigt!!!
måste få tag i min chef med men hon är upptagen fram till ett..

Jag kan väl passa på och ringa försäkringskassan kommer ju ändå att få sitta i telefonkö ett BRA tag!


Jag tror huset snart blåser bort och jag följer med :)





Kommentarer
Maria

Ja den där förbannade försäkringskassan dom e helt körda hela högen! Det ska alltid vara en massa jävla onödigt strul med dom!!

Fattar inte varför dom ska krångla till det så förbannat jämt finns liksom ingen anledning!



Hoppas det löser sej för dej.

Och ha en trevlig valborg :D

Kram Maria

2010-04-29 @ 12:27:42 | http://miahlia.bloggplatsen.se/
Johanna

SV: Jag veeet!! hur jobbigt som helst! regler hit och regler dit!! det är fasen tur man inte är allvarligt sjuk alltså. jag orkar det ju knappt nu liksom :s



Jaaadå det hoppas jag med :) Hoppas du får en bra valborg och att du blir frisk :)

kraaams

2010-04-29 @ 13:34:13 | http://foolishgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback