tisdag



idag efter tom har slutat jobbet ska vi till vimmerby och köpa elins födelsedagspresent.
Hon fyller 18 på lördag, lillaskiten! nu är det bara körkortet kvar :)
Sen tänkte jag handla lite kläder också, de behövs. Bara några tröjor eller linnen från cubus, sen vill jag åka till jönköping eller linköping snart :)
men ska kanske kunna gå ordentlig innan så jag slipper gå med kryckorna :)


igår duschade jag raggeman, han va så äcklig i pälsen och det behövdes verkligen.
han va sååååå söt alltså!
han undvek duschen mycket även att jag ropade på honom. haha.
att det kan vara så jobbigt liksom:)


nähe nu ska jag äta frukost och göra morgonens träning med mitt knä :)


puss




Kommentarer
Charlotte

Hahaha ok jag blev nog mer misstänksam än innan!



Hoppas du får en bra dag!

2010-04-06 @ 15:15:20 | http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback