Tisdag 20 april


Hejsan :)
idag har jag en såndär tråkig dag med inget att göra!
städa gjorde jag igår och disk finns det ingen och tvätt jaa... det ligger i maskinen så den är igång nån timma.
Jag kan inte gå någonstans för jag kommer ingenvart för ingen verkar sopa gatorna här i Gullringen. Plus att jag måste gå med kryckorna och det blir jobbigt efter ett tag ändå..

Papprena till försäkringskassan är ifyllda och ska bara skickas nu. har fixat iordning mina bilder på den externa hårddisken och nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra för mat till oss ikväll...
Tom skulle komma hem skapligt för att han har sitt jäkla näsblo igen!! jag fattar inte vad felet är!
han ringde till västervik och absolut INTE komma dit utan skulle gå genom vimmerby och de skulle hjälpa honom att bli kopplad dit, men det funkade ju inte och sen bröts det! Känns tryggt!

Har ni några mat tips får ni gärna dela med er? Uppskattas väldigt mycket faktiskt :)
puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback