Operation :)



efter att ha suttit i telefonkö till försäkringskassan så är det äntligen fixat. Nu väntar jag bara på papper från min chef som jag ska skicka in och hoppas på att allt är klart sen... men man vet ju som sagt aldrig med försäkringskassa :s

Och när jag satt där i telefon så ser jag posthögen som jag tog in innan och i det ligger ett kuvert från VÄSTERVIK, jag sliter upp kuvertet och där ligger en operationstid till mig :) iiiih!
Och jag behöver INTE vänta till den 24 maj. Utan operationstiden är redan nästa vecka på torsdag. Idag exakt 7 dagar :) jag har nog inte varit så glad som jag är nu på himla länge :)
Sen kan jag äntligen få börja jobba igen!!!!!!!


posssss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback