onsdag!



gick upp vid halv nio och kasade ner på rumpan nerför trappan :)
det första jag gjorde va att baka bröd, så jag fick nybakat bröd till frukost och det SUUUPER gott :)
har gjort dagens första träning med knäet också och idag kan jag faktiskt gå UTAN kryckor och det känns himla bra. Visst stödjer inte helt på det skadade knät men att gå utan kryckor måste ju ändå vara bättre :)

Två träningar till denna dag och sen imorn med. Fredag blir det besök hos sjukgymnasten igen :)
På lördag blir det kalas för lilla lillen ju :)

idag kanske man kan hoppas på att få deklarationspapprena, tom & jag verkar vara dom enda som inte fått :s

nu moooot disken! yeei




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback