hultsfred by night :)



har som sagt stannat kvar i hulstfred över natten för jag skulle till läkaren idag och jaaaa....vad finns det att säga.
Han har skickat en remiss till ortopeden i västervik och troligtvis kommer de att göra ett ingrepp. Jag kommer få tid rätt så fort, inom några dagar trodde han. Jag åker inte akut, men nästan sa han.. så hoppashoppas!
så mitt sommarjobb är kanske inte så långt bort heller nu :)

tog en del bilder på raggeman häromdagen och sen i helgen. men jag lägger in bilderna sen när jag kommer hem för nu har jag pappas dator :)

hugo är för söt han, han trodde han kunde äta min kryckor :)


nu hjälper jag syster att träna på teorin till körkortet... hihih.

Time to gooo!
kika in sen och kolla på bilder :)

puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback