för alla dom...



nu sitter jag i linköping, tom ska köra folkrace imorn. sitter i bussen medans de andra går banan jag orkade inte gå hela med kryckor :) fick asont i ryggen.
Idag fyller sösta mi 18 och det har varit lite kalas för henne hemma i hultsfred så att säga :)
GRATTIS LILLSYSTER :)

I fredag va jag hos sjukgymnasten och det gick la sådär. Stelheten hade inte blivit så bra som den borde ha blivit på en vecka så hon trodde det va minisken som hade fått sig en smäll :s usch!
Så på måndag när jag hos läkaren ska jag be om att få göra en magnetröngten och idag fick jag reda på att det kan ta upp till tre månader och få tid till den :S kuuul! där rök det sommarjobbet :s 
får som sagt veta då, och nu är jag jätteont med typ hela tiden :s
Att gå utan kryckor va inget och föredra sa hon för de kunde påfresta på andra delar av kroppen, men hemma kunde jag gå utan om jag ville.


nu kom tom tillbaka så det blir väl kanske att gå och lägga sig nu i kalla bussen. hoppas inte elverket ska vara på hela natten!!! usch, men värme vill jag ha!


god natt med er!
puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback