det där med försäkringskassan....


fick brev idag från försäkringskassan och de va tydligen inte nöjda med mitt inskickade brev... för de ville ha massa kompleterade uppgifter om mitt jobb och skit.......
När jag blev anställd, och vilken arbetsgrad jag har och arbetsgivarintyg och så.

Har ju även skickat med mina sjukskrivningspapper och har skickat originalen. SMART som jag är!

men i vilket fall som helst. tur att jag inte är allvarligt sjuk för vem fasen skulle orka med försäkringskassan då? jag fattar inte vad det är som är så svårt att förstå liksom...

men visst borde man kunna kontakta vårdcentralen igen och be dom skicka sjukskrivningspapprena igen. eller kanske försäkringskassan?

såååååå vem fasen orkar med försäkringskassan.......
det kommer säkert sluta med att jag inte får några pengar i slut ändan ändå!!


suck och hejdå!
är lite smått irriterad nu....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback