Våra bästa år :)

tittar på det varje dag :s illa jag vet!

undra vad man ska behöva göra för att synas eller märkas?
jag behöver väl också uppmärksamhet....eller? vad vet jag.
Eftersom jag hela tiden fått tiga om saker och ting innan. Varför har jag då så himla fort att öppna mig för dig?!
Såå jaa jag har väl så svårt att prata eller öppna mig för dig, men vad ska jag göra. Fick höra hela tiden att jag va så himla gnällig, det är ingenting jag vill att du ska säga :/

därför håller jag tyst och håller allt inom mig. därför ser du det på internet för jag vill inte att du ska behöva tänka på det. Det är ju ingenting som du ska besväras av!

har väl inte mycket mer att skriva än att vara arbetslös SUGER stenhårt!!!

ska väl göra det vanliga....städa, diska och tvätta som vanligt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback