Trååååkig dag!

Eftersom kvällen slutade som den gjorde igår så är min måndag värdelös!!
Jag fattar inte varför jag känner mig så jävla barnslig ibland. Tänker jag för mycket, eller det vet jag att jag gör!!
Tänk om man typ kunde strypa tankarna eller slänga bort huvudet?!

Vad ska man göra idag då? jag sitter ju bara och tänker en massa ändå. Känner verkligen inte för att gör något idag så jag skiter väl i det! Fan trött på allt just nu känns det som.


Jobbade igår i simhallen i Gullringen, simskola från klockan 9-17!! men man får ju bra betalt så va faaan!!
På tal om jobb måste jag sööka lite, jag får ju snaaart damp alltså. En vecka sen typ jag jobbade. Så jag skulle gärna
vilja att de ringde till mig snart igen faktiskt.

Fick träffa min underbara i helgen för första gången på en vecka. det va riktigt mysigt, vi åt räkor och tittade på film och hade allmänt mysigt. Tror ändå att det kan vara nyttigt att vara ifrån varandra lite med. Så man får sakna han en del med.


Sooo long. Ska hänga upp tvätten! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback