Tisdag!

Ännu en tisdag kommen och jag har fortfarande inget jobb :/ menmen. Sitta här och glo är väl ungefär lika roligt!

Beställde iaf skorna eller jag fick det av tom, han är så himla snäll :) Hoppas de passar nu så jag kan behålla dom. Plus att han tyckte att jag skulle behålla mina svarta som jag köpte i fredags och jag har provat dom 100 gånger igen och jaaa jag ger mig. Dom är ASSNYGGA!!

Seeeen igår så beställde tom och jag ett nintendo WII :) hih.  Fasen så kul, undrar när det kommer. Man kan ju hoppas imorn. Jag vill ha det nu!

Vad har tisdagen att erbjuda då? Simhallen ikväll, men det är ju som sagt va inte förens ikväll. klockan halv sju.
Jaaag ska väl städa idag eftersom jag inte gjorde det igår. Igår diskade jag och gjorde i ordning köket och det tog sin lilla tid. Jag bakade även jordgubbsmuffins, mycket gooda :)

Det är iallafall finare väder idag än igår :) SOOOOLEN!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback