my day...

sitter och kollar på skor på internet, men fick skäll av syrran att INTE beställa skor :)
men jag har verkligen hittat ett par snygga på ellos för 599:-

check it out: http://www.ellos.se/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=60-4724.jpg

men som sagt, jobbigt om de inte passar :/ om inte i storleken vid foten utan vid vaden!
ska in till stan på onsdag och se om de har några liknande varmfodrade stövlar.

sånna här: http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Varmfodrat?art=239354 
sånna ska väl inte vara så svåra att hitta, men finns dom i stan? :p

vilka problem jag har alltså :)

måste i vilket fall som helst till stan och byta in mina skor jag köpte i fredsags, fick ta hem dom och prova dom och så, men de är inte riktigt mig om man säger så :/


jag vill beställa massamassamassa kläder också, men jag tror jag hoppar det idag :)


nu sitter jag med ansiktsmask i ansiktet och bara glor faktiskt!
borde väl börja diska snaart! det ser ut som FAAAn i köket.
Det är bäst jag gör det för ingen annan gör det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback