Bakdag :)

har bakat idag inte mycket, men några kärleksmums och neger(!)bollar :)
ska snart ge mig av till simhallen och träna lite faktiskt, köra lite egen träning först och sen träna dom små.
har min badmössa hemma så blir nog inte att jag hoppar men lite landträning får det bli.

varit svarlig med mitt herbalife under helgen i hultsfred, det började bra, eller inte. glömde de i gullringen och va i hulstfred hela helgen :/ BRA JOHANNA!
men nu är jag igång igen och jag måste erkänna att jag är slarvig med att gå ut och gå när inte hunden är hemma så jag får be tom ta med han hit igen. saknar han faktiskt.


undra vad man ska behöva göra för att synas i dina ögon?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback