Söndag

Igår va vi i Jönköping på något inom rallycrossskiten :)
När grabbarna va på föreläsning gick eva & jag på A6 och glodde lite :) det va trevligt!
Hittade inte särkilt mycket utan lite smink och så bara. 
När grabbarna var klara med föreläsningen så fick eva & jag åka tillbaka till hotellet, för ni va det prisutdelning och mat.
Har nog aldrig varit med om en sån seg prisutdelning och alla pratar i munnen på varandra! Man hörde typ inte ett skit.
Och maten va inte mycket bättre. Köttet helt rött för fan! och det är ju det äckligaste som finns!!!!!!!!!!!! fyfan!
Efterrätten va faktiskt god och efter det så ville thomas till donken :)

Klockan blev tio och vi åkte hem :) jag körde på grabbarna och som inte alls va på humör för att dricka mera öl.

___________________________________________________________

Sitter här själv som vanligt för tom åkt till garaget. Han skulle varit hemma några timmar till men icke! Är rätt van nu!
Iaf så ska jag mest ta det lugnt idag ska jobba i natt på demensen :)

På tisdag ska jag ev köpa en svart klänning till begravningen på fredag!


Dags att dra mig tror jag!
Äta lite cheesecake, ASGOD :)


Puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback