Snööö!

Igår kom  årets första snö!! Tyckte inte om det igår, men idag när jag vaknade och satte mig i soffan med mysbyxor och en varmtröja och en koppkaffe i handen så är det rätt mysigt :)   Låter lite skumt att jag sagt så :s jag som hatar snö verkligen! Så nu sitter jag här i soffan med kaffe i handen och mina mysbyxor :) det värsta är att jag måste ut med hunden snart :/ det är det värsta med att ha hund att man måste gå med dom även att det är snö, regn och allt :)

Den 3 november vid tio tiden på kvällen så somnade min farfar in i stillhet i hemmet, med hela familjen. Allt hade varitså himla fint sa mamma. Efter det hade de suttit tillsammans i sängen medan farfar låg där och de bara pratade. Önskar att jag hade varit med.
Men nu har han det bra farfar sliper lida mer och sliper ha mer ont nu. Men nu den sista tiden gick det fruktansvärt fort alltså, men som sagt han har det bra nu. Vila frid farfar <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback