Onsdag 25 november

Idag har jag varit i Vimmerby och fikat med Elina och pratat en massa skit :) jättemyys, det får göras om:)
Efter det gick jag till cubus och köpte lite kläder till begravningen, så jag hittade ett par svarta leggings och ett vitt linne som jag ska ha till min svarta skjorta. Fick reda på att det kommer komma cirka gurka 72 st, liiite fullt det kommer vara i Storebro kyrka alltså. Den va ju inte stor om man säger så :)

När jag kom hem från Vimmerby så började jag att putsa fönster i vardagsrummet och bytte gardiner. Satte upp Toms enda adventsljusstake (!) EN liksom! i ett hus. Så det får jag inhandla tror jag :)
Har även dammsugit och tvättat golven i vardagsrummet och köket. Imorn ska jag fortsätta med resten av huset och se om det något mer som jag måste inhandla här :)
Har även gjort lite fint på trappan ute :)
Men det värsta va nog att tom inte ens såg att jag bytt gardiner!!!!!!!!!!!






Nu ska jag göra något annat :)


Puss haj




Kommentarer
Elina

Jättefint Carlsson! Du är så duktig! Men du är allt lite tidig med ljusstakarna ;) hihi! PUSS

2009-11-26 @ 11:01:18 | http://lindqvistelina.blogg.se/
caarlsson

Hahah jaa lite kanske, men jag åker ju till hultsfred idag och stannar tills söndag ev så det måste bli klart innan :D

2009-11-26 @ 11:12:45 | http://foolishgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback