Måndag igen.

Så va det måndag igen och jag har varit i hultsfred sen i torsdags :) trevligt. Raggemannen va med såklart.
Annars så har jag jobbat hela helgen på demens. Kulkul det va ju ett tag sen. Nya rutiner och så, men tyckte själv att jag kom in i det rätt så bra. Nu är jag ledig fram till torsdag och då ska jag vara på psyk, demensen på fredagen. Söndag och måndag natt på demensen. Blir en del som tur är. 

 Lördagkväll efter jag slutat kom underbara Cassandra, vi skulle hyra 3D film, men det blev en annan. Skapligt bra faktiskt. Och riktigt roligt att träffa den lilal bryden igen.

Och eftersom jag inte har annat att skriva om nu så tänker jag vänta till en annan gång kanske senare ikväll och se om jag har något trevligt att skriva om :)

Soo long.

/johanna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback