Måndag 30 november

Idag är det den sista november vilket betyder slutet på denna månad. Imorn börjar december och min julstress ökar ännu mer!! Alla julklappar och skit som ska inhandlas! Men det fixas på lördag :)
Hoppas jag kanfixa till alla då, en är iaf klar :)

Idag va jag och färgade håret med så nu är jag BRUNETT :)  Är nöjd som fasen, men det tar nog ett tag och vänja sig tror jag, men som sagt jag är helnöjd. Tom tyckte om det sa han, fast han bara sett bild än, man kan ju undra vad han säger sen när han kommer hem :) hoppas att han blir nöjd, han kanske inte vill synas med mig sen :)

Sex and the city-marathon med tjejerna i toms hus i gullringen :) mycket trevligt. Lagade enhiladas och käkade chips och godis som om det inte fanns någon morgondag :) men trevligt va det iaf och det är väl huvudsaken?

Imorn ska jag hälsa på min bästa nattis, ska bli såååååå kul. Det va sjukt länge sen om man inte räknar med den snabba svängen på ica i vimmerby :) Har saknat dig som fååååå!!!


Har inget annat vettigt att skriva än att det snart är dags att sova tror jag, så så får det bli...








Seee ya.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback