HÅRDA ORD!! :)

Fick ett antal hårda ord av Elina att jag va tvungen att uppdatera min blogg bättre så det är väl bäst att jag gör det då :) btw så får faktiskt hon hjälpa mig med min blogg nu då eftersom jag är duktig och uppdaterar nu :)

Idag va vi några tjejer från gamla OP06 (elina, ida, fanny, balk, annie & jag ) i hultsfred på Öppet hus. Inte mycket folk, men vi satte oss i klassrummet på våra platser och kladdade på tavlande som vi brukade göra. Fnittrade som vi alltid gjort. Det va riktigt roligt.
Lärarna kom fram till oss som om de sätt GUD alltså, haha. Värsta uppståndelsen ju!
Efter det gick vi och fikade och snackade en massa skit som va alltid gjort. Det va mycket mycket trevligt :)

Fixat en klipptid eftersom den andra tiden va när farfars begravning va så det gick inte. Men vill ändå klippa mig till begravningen. Färgningen får vänta lite faktiskt.


Ska snart till simhallen och ha träning, men snart blir det ingen mer simning för mig. Ska lägga allt på hyllan just nu. Behöver bara en paus ifrån det. Känns inte rätt mot mina simmare att inte vara med helhjärtat. Så är det.

Meeeen först en sväng med lilla vovven :)




/ Johanna.



Kommentarer
Elina

BRA CARLSSON!

2009-11-10 @ 17:34:43 | http://lindqvistelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback