Det snöar (igen?!)

Sitter i soffan efter en promenad med hunden och såg att det snöar (igen?!) visserligen kommer det inte vara sista gången men ändå. Det är ju ändå mitten av november.

Tillkännagivandet igår i Storebro kyrka (vilket va en mycket liten kyrka! ) va mycket fint. Ljus och lite. Efter det åkte vi till farmor och fikade och pratade. Min kusin Jakob hade skrivit ett brev till min farbror om farfar och det va så otroligt fint. Det va då jag liksom förstod att farfar är död och kommer inte komma hem. När jag insåg det blev allt mycket jobbigare. Har sovit mycket mycket dåligt i natt!
Det fina som kusin skrivit kommer senare att komma ut i tidningen. Läs alla, det mycket fint!

Inatt när jag inte kunde sova så låg jag i sängen och tittade på tv, sen hörde jag ragge hålla på med något nere så jag gick ner för trappen och såg ragge slicka ur toms dippskål! Han har ALDRIG gjort så tidigare säger han. Men han fick skäll av mig ska ni veta. Och va han skämdes! Men han fick sota för det inatt också. Vakande och gick upp och såg att han spytt tre gånger. Hans lilla mage tålde det inte så han kanske lärde sig en läxa :) lilla gubben!



Under tiden jag skrivit här nu har det faktiskt slutat snöa också!
SKUMT! :)

Ikväll åker jag och lilla ragge till hultsfred och tänker vara där tills söndag eller måndag.
Jag jobbar hela helgen så då tar mamma och pappa hand om han så ha länge :)

På söndag är det ljusparty hemma hos mig kl; 18.00 kulkul. Hoppas det kommer mycket folk:)
Man måste ju ha lite november mys ju!


Sooo long.


/ Johanna,















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback