Bad day

En dålig dag och jag är verkligen inte på topp! Somnade väl runt tre inatt pga att man ska tänka så jäävla mycket!
Och självklart så ska jag öppna min stora trut! Allt går ju bara åt helvete då!

Spenderade halva dagen i sängen, gick väl upp cirkagurka klockan ett och resten av dagen har jag gjort saker för att sluta tänka eller åtminstone försöka att tänka på annat. Det är svårt men försöka går så att säga.
Undra om det kommer hända något? Förstod han något av det jag sa?! märks!

Ska bege mig till simhallen och ännu mer tänka på annat, redigt skönt. Det behövs!


Jobb på torsdag då och fredag, men innan jobbet på fredag ska jag till frissan och klippa mig till begravningen. Mitt hår är slitet som faan alltså. Seen har jag fått lite beslutsångest om jag verkligen ska bli brunett. Någon som kan hjälpa mig in på rätt spår :) Igår hade jag en bra hårdag kanske va därför jag började fundera igen.

Brunett eller blondin? :s
det tål att tänkas på...


Har rapporterat till af med och jag behöver inte komma på mötet på måndag för jag jobbade för mycket i månadern för att jag skulle behöva gå på det :) yeeei! Jag behöver inte vara orolig då :) Elina, du skrämde upp mig så mycket juuuuu!



Nu ska jag återgå till min VeckoRevy tidning :) 

    / Johanna,





Kommentarer
Elina

haha, jag är en liten skrämmis ;)

Älska bilden!

2009-11-17 @ 18:57:47 | http://lindqvistelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback