1:a advent :)

Tänkte jag skulle sammanfatta min helg!

Fredag: Då va det begravning i Storebro. Det va bland det värsta jag gjort i hela mitt liv. Och jag förstår inte nu efteråt hur fan jag klarade det. Så som jag grät. Grät så mycket att jag knappt fick luft och jag bara flämtade framme vid kistan, det va skit jobbigt. Bara att se kistan och kortet på farfar. usch. Det bästa med det hela va att man efteråt gick till församlingshemmet och fikade lite med allt folk cirka gurka 80. Efter det åkte vi i familjen in till Vimmerby för att se alla blommor som folk skickat. Det va inte många eftersom vi sagt att de skulle skänka pengar till Storebro IF och barncancerfonden istället och där kan man säga att det blev en del!  Men iaf efter vi varit i Vimmerby åkte vi tilll Storebro igen till farmor för att äta lite och bara prata. Då va det bara barn och barnbarn till farmor & farfar som va med och det kändes också väldigt bra faktiskt. Nu är det över så nu är det bara att bearbeta allt! Hoppas att farmor mår bra <3



Den där blomman va från oss barnbarn, jättefin!

 
Lördag:  Blev mest en lugn dag. Dagen innan på kvällen satt tom och jag i Hulstfred och drack lite med min mamma och pappa :) ett bra sätt att avsluta dagen. Men lördagen vaknade nog alla med lite smått huvudvärk :)
Tom & jag åkte iaf hem till Gullringen vid ett tiden och började fixa lite trädgården. Satte upp adventsgranen och tom la singel på garageinfarten som va helt lerig och som jag kört fast i tre gånger(!)
Han har ingen riktig garageinfart utan man kör dirket på gräsmatta, undra vem som kom på den smart ideén när de byggde huset :S jaja. nu är det fixat och jag är nöjd :)
Vi fick även julgardiner av mamma som vi kunde hänga i fönstret i köket och några fler ljusstakar och Johanna är nöjd :)

Gardinerna i köket :) (mobilbild = kass )

Kvällen spenderades i Vimmerby hos My & ted, med dellan och samuel. Killarna skulle se Reine & Mimmi i fjällen innan de skulle åka dit. My & jag va i köket och slingade hår. Jag på my och det gick ju såååå himla bra med verkligen.
Det är ju bra att man läser på förpackningen att det va i blött hår :) KLAAAANT!!

Skulle gosa med lilla ninisen också men va händer?? joo jag har fullt med rivmärken :) Tror att det är en vildkanin alltså. Hon har fått en vän. Lesbiska janne hetter han visst :s :) haha. Säkert My som kommit på :)



Söndag: Idag åkte tom till fjällen och jag måste säga att det är ganska så skönt. Slippa allt gnäll och tjat och så kanske kanske kanske han inte tar mig för givet när han kommer hem, men vem vet :s
Hoppas kan man ju alltid göra, eller?
Har iaf jobbat idag, började klockan två och slutade kvart över nio. Nästa gång jag jobbar nu är luciahelgen då jag jobba 8 timmar på fredagen, 14,5 på lördagen och 14,5 på söndagen. Mastigt men mycket timmar :) yeei.
Sen jobbar jag julafton och ev en natt på annandagen :)
Naaaajs! Blir en fin lön i januari sen :)

Kommer att spendera min vecka i hulstfred, det första jag ska göra imorn är att gå till frissan och färga håret brunt :)
Imorgon kväll ska my, mikaela, jag & lina ha sex and the city-marathon :) trevligt!
Julbak på fredag och julhandla på lördag!


Nu har jag skrivit om min helg om någon är intresserad :)

Haaaajs '








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback