18 november 2oo9

Idag har jag inte gjort ett dugg, förutom att jag suttit och fixat min blogg. Testar lite och så, tycker själv att jag gjort framsteg om man säger så. 
Kollar lite på klockor och hittade just den sorten jag ville ha, men när jag väl hittade den så fanns det MASSA snygga färger :s  Nu fick jag beslutsångest om något.


 

JAG VET HELT ÄRLIGT INTE VILKEN JAG VILL HA :(

En vit är ju en sån jag velat ha länge så ev den vita då kanske :)
fårsefårse. Ska kolla på dom på lördag och vi åker till Jönköping. Det lät inte som så igår.
Tom & Jag ska ju dit med rallycrossaken, faaaast jag går på stan och kollar lite :) hih.
Idag tänker jag absolut inte göra ett dugg det är en sak om är säkert, hänga upp tvätten kanske jag borde göra :s
Det regnar och jag har grymt tråkigt alltså så därför tänker jag äta tacorester nu och sen en efterrätt :)
Är det lill-lördag så är det :D
_________________________________________

På tal om annat så tror jag fortfarande inte min pojkvän förstår hur jag menar. Jag förklarar, han blir arg och sen pratar han inte mer om det. Känns inte riktigt rätt om man säger så. Jag vet inte hur jag ska göra för att du ska förstå att det jag känner är sant och att du kan ta det allvarligt och inte med en klackspark. Du borde ju se hur jag mår, men varför skulle du?! Du gör ju verkligen allt för att slippa prata om det, men det funkar inte riktigt så! Även du borde fatta eller?!
________________________________________

BTW,

Jag är fortfarande kluven i om jag ska vara blond eller blir brunett:s
Hjääääälp!




Ha det najs:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback