When it was good :)

Dags att uppdatera igen?
Tisdag-Onsdag va det Öland med klassen som gällde,slappt tänkte vi. I helvete heller att det va!
Redovisning på redovisning. Höll på till ett på natten och lyssnade på redovisningar! Normalt nejnej?!
Onsdagen åkte ifrån de blåsiga Öland efter två långa dagar med redovisningar. Våran kändes inte bra,eftersom alla verkade så stressade plus att Gunnel höll på att somna! Kändes bra när man har ett allvarligt ämne, barnvåldtäkter! Fan! Hoppas vi får bra betyg bara annars blir jag as arg!

Ledig igår och idag, inga lektioner typ.Igår blev det mest en slapp dag medans idag har jag varit duktig och städat mitt rum, det behövdes om jag säger så ;) jag hittade ett golv :o shit!
Känns bra att ha de gjort. Har en hel svart sopsäck med kläder som jag inte vill ha längre.. Bara att ge bort till dom som behöver kanske?!

Ikväll blir det Vimmerby med Pättis till öltältet ;) Suuuperkul ska det bli. Länge sen jag va med henne så vi kommer nog prata sönder varandra :)


Dags för en dusch? Jo tack!


VI syns i Vimmerby ikväll ;)


POUSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback