Rock & Roll :)

Älskar låten och jag kan inte låta bli att lyssna på den :)
Eric Hutchinson - Rock & Roll <3

Vädret idag är det bästa, men har hållt mig inomhus, är man bakis så är man.
Ätit pizza med söta emelié och mätt bidde jag!! ångest?!

Helgen spenderades i vimmerby i öltältet.
Fredagen hos Isak med Nattis, men hade inte så kul. Och alla säger att det blir vad man gör det till, men det undrar jag det. Det beror på folket också.
Lördagen va jag Jessica & Emelié hos Johan(?) och grillade, gött! Sen gick vi till Gurra(?) efter det bar det av mot öltältet.
Hade verkligen suuuper kul denna kväll!

Inne på öltältet hittade jag fina Elina och Anniebanan, babes alltså ;)
Va lite arg där ett tag och det har man väl all rätt och va tycker jag! mer behöver jag inte säga och det har lugnat ner sig nu för du ska inte få det nöjet alltså! HAHA.


4 DAGAR KVAR OCH JAG ÄR HELT SJUKT NERVÖS!!!!!
STUDENT 2oo9 '


myyy när kommer du heeem?
pratpratprat!! tack gärna, behöver prata av mig lite....

My som förresten fyller 19 år idag med :) GRÄTTIS dö!


Soo long..



Kommentarer
malin

bra att du inte låter det ta ner dig...du är större än så, låt henne gå runt och må dåligt ensam...pöss

2009-05-31 @ 21:35:46 | http://contradiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback