How high,

Det va ett tag sen man uppdatera nu ja, men så kan det vara.
Tävlingen i Eksjö gick la sådär, mina simmare va så duktiga med några pers. Men å andra sidan så stod några stilla och en del en hel del över pers, men så kan det vara. Har ju varit lite sådär med träningen nu när Hagadal stängt. Eller om det någor annat som ligger och lurar för dom.

Jag måste helt allvarligt göra något med min bil, jag fåt DAMP och inte bara jag förresten, men ÅH! haha.
Stör mig, det bästa med den just nu är att jag har min musik på nu och slipper lyssna på Mix Megapol! Hatar den kanalen!!!!
My & jag hade inget att göra i fredags så vi åkte till vimmerby och åkte bil och lyssnade på musik, gick väl en timma sen ringde jag mamma och kollade om jag kunde hämta Volvo för FYFAN va bilen låter! Henke ska fixa det denna vecka hoppas jag. Blev att vi åkte finbil sen hela kväll ;) alltid lika gutt. Släppte av My hos Ted sen och jag åkte mot Gullringen.

Bäst att jag skriver på MSKn nu!

Blir en promenix med mysan sen hoppas jag på :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback