Fairytale..

Eftersom alla sjunger låtfan så kan jag inte få den ur huvudet!! Stöööör mig.

Varit i Gullringen idag på träning, mest c grupp simmare, men det gick.
Minibussen hade inte kommit så vi fick ta en bil. DEN SKÖNASTE BIL JAG NÅGONSIN KÖRT! :)
Helt klart den skönaste alltså! EN SÅN VILL JAG HA :)   Köp mig den tack (a)

Blir inte träning på torsdag eller söndag och inte för min del på tisdag ärpå Öland med OP06 :) yeeei'

Imorn blir det fest med några i klassen och Nybbe, kulkul. Men ska hon ju ha sitt lilla tema såklart! hah,
Meeeen först skolan och ha tråkigt som vanligt, vill bara bli klar med detta arbete nu så jag blir av med skiten. Jag orkar verkligen inte plugga mer nu. Trött på skolan, men det är ju bara 16 DAGAR KVAR :) Ännu mindre skoldagar!

Den 4 juni (DAGEN INNAN STUDENT 2oo9 ^^ ) åker alla treor på skolan till BODA BORG, never been there!


Helgen blir nog kanon :)




missyou sweetie'



MY LOOOVE <3



Kommentarer
annie

världens bästaste låt !! :D

2009-05-20 @ 10:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback