Åka volvo genom Vimmerby i en timma är lite lagom kul :)

Det är vad my & jag har gjort ikväll :) & fyfan va vi skrattat med. Liiiite lagom kul där ett tag. Vi satt och skrattade så vi tjöt.
Men så är det. Sen kom teddelited och då fick jag lämna av henne med honom. Hade ju trevligt sällskap i telefonen så. (jag som aldrig pratar i telefon :o   ) hah. Skulle aldrig falla mig in ju. Verkligen inte.

Natten spenderades i Gullringen :) mysmys, mat och film, dock en tråkig film, men man fick la stå ut tills den va slut.
Fick diska, meeen det gjorde jag ju självmant. Fick inte egentligen, men hade jag inte gjort det så hade det stått där än och det har gått en vecka nu.. illa.  Efter jag diskat blev det fart på tom, jäääävlar vad han städade sen :)
Det va roligt och se för han blev astrött. Killar är inte vana och städa alltså :)

Imorn blir det en kort skoldag med en enda lektion och en sväng till vimmerby igen, fast ska köra farmor och farfar så.
Kvällen blir nog lugn tror jag. Vet inget än, inget planerat.
Tur att man inte åker sååå tidigt på lördag, men ändå. Ska försöka hinna hem så jag kan se Elinas dansavslutning. Hennes sista :(   


Dagens uppdatering, BOOOORING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback