What if...?

Vaknade vi elva idag igen, gutt jävlar va det. Jobbigt imorn bara när man ska upp vid åtta, men det får väl gå. Skola ja.. yei eller inte. Vill verkligen inte, men ska bli kul och träffa alla igen. Suuuper. Har bara träffat två på hela praktiken och sportlovet. Elina och Patte, Patte är väl inte så konstigt eftersom vi bott i samma lägenhet i tre veckor så.

Syster och jag sitter och pluggar iaf. Vid köksbordet denna gång och inte vid tvn :)
Jag på apuuppgiftens om jag aldrig kommer bli klar med känns det som och Elin med svenska/engelska.
Lagom kul.
Lutade mig tillbaka nu och slog i huvudet i en hylla, det tyckte elin va GANSKA lagom roligt. Fan vad hon skrattar, såå hon gråter. Men den är ju Elin i ett nötskal och skratta när man (= JAG) slår i. ^^
Men hon får igen det lovar jag.


Ska upp till Carina sen och kanskekanskekanske hälsa på Amandapanda sötnosen :)
Sen blir det Hagadal och styrketräning. Imorn blir det aquabike, det va länge sen..


Fest i ohamn i helgen eventuelltmed fruun... skjuts hem tack.


/////




Kommentarer
myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

HAHAH :D jag skulle också skrattat!!

2009-03-18 @ 10:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback