Lyckad helg i Nässjö :)

Har kommit hem från Nässjö nu och det var en mycket lyckad helg. 26 personliga rekord och 2 guldmedaljer. KANON:)
Det har varit en super rolig helg och asrolig stämning. Det är kul som fan och följa med på trävlingar tycker jag.

Men nu är jag hemma som sagt. Tur att jag inte har skola imorn. Studiedag måndag och tisdag, gutt satan ^^

Harrys i fredags, KUL SATAN hade jag. Saknat och träffa allt hultsfred folk. Blev lite så när man varit borta i Västervik och innan det lov så det var kul och träffa allt folk igen. Frugan ville till ohamn i helgen, men vi får se hur det blir med det. Kul skulle det ju va. Festa i hultsfred kan man ju göra sen som ho sa Pättis :)

& btw det var verkligen inte sista gången jag gick på Harrys heller kan jag säga! ^^,

Elina, förfest hos dig någongång så jag kan vara med :p


Heeey yooou wounderful world ^^



Kommentarer
karin

haha, ormen i sängen asså ;)<3

2009-03-16 @ 11:44:50 | http://alltidkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback