It's friday :)

.....och jag har varit ledig idag :)

Har ju tidigare gnällt om apun och det. Men igår när det va sista dagen så kändes det jobbigt att gå därifrån.
Har verkligen trivts på avdelningen med min handledare och har lärt mig en hel del också.

Som sagt fredag idag... Harrysöppnar ikväll, men vet i fan om jag är så sugen på att gå dit.
Har inte så stor lust på hotellet heller. En hemma fest kanske med en massa öldrickande skulle ju vara kul.
Helt klart!
Har ju en lägenhet nu med, snodde roogels :) Han betalar och jag tar hans öl och lägenhet. Han vill tydligen bor där med så det kan han ju få då. I kylskåpet sa jag. Han kunde fått bo i förrådet men där finns ölen och det går ju inte :)
Fika snart och en egen inflyttningsfest ska jag få med :p

Jaaa och så är det just nu. fruktansvärt ölsugen ^^


MOHAHA ^^,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback