Hell Yeaah ,

Helgen har varit kanon, kunde väl iaf varit frisk menmen det har varit bra iallafall.
Fredagen med en cancergala som va helt kanon, sen till perry som fyllde år. Trevligt. Jag va nykter och kände inte riktigt för att dricka va ganska dålig den kvällen med.
Men lördagen va jag med Frugan, skulle va med Cassandra men det bidde inte så. Tog några glas och sen åkte vi till Fia och babblade massa skit. Hottan sen med, trevligtrevligt, mycket folk och mycket ögongodis ;) Yeeah.
Va hemma två eller tre eller va fan det nu blir iaf och gick relativt nykter för en gångs skull.

Idag blir det en pluggsöndag för mig. Gjort klart min apuuppgift som jag skjutit upp i flera dagar. Sen ska jag göra något med sekter, Hare Krishna, som Elina och jag ska jobba med. Men jag fick aldrig arbetsuppgifterna eftersom hon va tvungen att hinna med en buss, men så kan det vara. Hoppas hon ringer upp ma.

Hohoh,


Nu måste jag se till och bli frisk så jag kan få träna snart igen. Fått ganska lagom absitinens.

På tisdag får jag ev hämta bilen... weeeeeeei ^^
Ny mooobil med snart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback