Friday again!

Veckorna går fort förutom att man legat sjuk hela veckan.
Feber, hosta och ont i kroppen och nu snooooorig som någon anna jävla kran!
Vet inte hur mycket jag nös förut fick sätta mig ner på golvet för det va så jobbigt :(
faktiskt synd om mig ju :)

Ikväll blir det Patricias och Johannas cancergala att gå på, blir nog bra det.
Måste ju kan man ju säga vill ju se vilket hästjobb de lagt ner. Efter det, Perry som fyller har fest eller hem?
Svårt val det där just nu faktiskt!
 
Imorgon blir det en myskväll med min älskade cassandra, glo film, äta gott och spela wii :) hihih.
Hoppas hon vill komma bara, hon vill kanske inte bli sjuk.. Men han inte träffat henne på ås och dag och vet ni en sak denna gång ska hon sova över hos mig med och inte hos någon annan. Brukar alltid ha valt ett manligtsällskap före mig! DÅLIGT!

Sooo looong,    ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback