Dååligt!

Duktigt dålig jag har varit på att uppdater då! Men så kan det vara när man skaffat ett liv^^
eller det har jag ju inte såklart! självklart.

Men ingeting är bra iaf, har inte fått träffa Nattis på HUR LÄNGE SOM HELST, har ont i hela kroppen (har feber) och JÄVLIGT ont i mina lungor så jag tror jag smäller av snart alltså. Riktigt obehagligt faktiskt! Och ont gör det. Suck!

Skulle ha åkt till kristdala på fredag, men kom på att jag ska ju på cancergalan som Patricia & Nybbe anordnat.
Klart man ska gå på det. Lifvens och tre vise män kommer. 120:- finns att köpa på konsum i hultsfred och vimmerby. KÖPKÖP :)
Hoppas Nybbe blir frisk nu bara.

Imorgon blir det hagadal och träning, men det vet i fan om jag ska göra faktiskt. Tränade igår och det kändes för jävligt i andningen och i lungorna. Illa. Får så imörn.

Yeahyeah, now what?!






Fruuuuuuuu, vill träffa dig snaart :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback