Student 2oo9!

Studenten är över och det är väl dags att uppdatera sin blogg när man ändå inte har något att göra :/
Regnet öser ner som vanligt. Sverigesommar?! Oja!

Sista veckan i skolan va underbar på alla sätt och vis :)
Sista dagen, studentdagen va den bästa. FYFAN va kul det va!

Kommer sakan OP06 enormt mycket, alla kommer nog göra det så som alla grät på kärran sista varvet!!

För alla er i OP06 som läser min blogg:
Jag kommer sakner er enormt mycket, det kommer vara så tomt. Alla våra samtal med varandra. Alla konflikter. Allt JÄVLA skitsnack som jämt gick runt i klassen. Bråken, tjafsen! JAG KOMMER ALDRIG GLÖMMA ER!!!
Gymnasietiden va det bästa jag någonsin gått igenom, så nära vi kom varandra!
Vi kommer förmodligen glida isär många utav oss men försöka kan man ju alltid göra.
OP06 <3

Den 5 juni 2009 STUDENTDAGEN = DEN BÄSTA DAGEN I MITT LIV!!! <3<3


Allting är såå jäääävla bra just nu!


/ johänabänana!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback