Monday,

Det är måndag och jag har två veckor kvar  på min s k semster innan mina fem veckor på Kvillgården börjar.
Har jobbat där midsommarhelgen och ska jobba där på lördag med. Så det blir lite lön i juli iaf. Det är najs!

Sitter hos i gullringen nu i ett tomt hus och är snäll och tvättar åt min älskling. Eftersom jag är så himla snäll så gör det åt honom. Vad gör man inte? :)
Myran & jag börjar nog bli stamgäster på Brödstugan om vi ska fortsätta och fika där som vi gör. men det är najs. prate lite skit med, det är vi bra på.

Tänkte faktiskt vara duktig imorn och träna lite simning igen. Det va så gutt sist så det kan nog bli skönt det. Får passa på innan sommaruppehållet kommer.



Saknar OP06 <3




flugsmällare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback